מקום ראשון בגוגל

מקום ראשון בגוגל

מקום ראשון בגוגל ע״פ הממצאים חדשים מתוך Chitika רשת פרסום מקוון על פי המחקר, הרישום העליון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל מקבל 33 אחוזי התנועה, לעומת 18 אחוזים עבור המיקום השני, ואת התנועה רק מדרדרת משם.

מקום ראשון בגוגל בתוצאות האורגניות ב Google הוא יקר ביותר, כי אתה לא משלם עבור קליקים. תנועה חופשית מ- Google היא הגביע הקדוש.
בנישות תחרותיות, תצטרך לשלם Google כדי להיות מספר 1 באמצעות גוגל אדוורדס,

מקום ראשון בגוגל

מקום ראשון בגוגל

וזה ימשיך להיות כך כמו גוגל הופכת להיות יותר an יותר, מנוע חיפוש מקומי (IMO). גוגל אדוורדס בדרך כלל הדרך המהירה להגיע מספר אחת עבור מילות מפתח.

עבור רבים, זה יבוא בתור הפתעה כי הממצאים הראו גם ירידה משמעותית בתנועה מ המקום ראשון בגוגל לעמוד שני בגוגל. תוצאות עמוד ראשון צברו 92 אחוזים מכלל התעבורה מהחיפוש הממוצע, עם התנועה שרה על ידי 95 אחוזים של דף 2.

האם אתה בעמוד 1 או עמוד 4, Chitika מדווחת המיקום העליון רואה באופן עקבי יותר תנועה מאשר לאחרים על הדף. בדפים 2, 3 ו -4, תנועה ירד ב 27 אחוזים, 11.3 אחוזים ו -5.4 אחוזים בהתאמה מהעמדה הראשונה לעמדה שניה.

אתה לא יכול להגיע למקום ראשון בגוגל ללא עבודת קידום אורגני מסיבית ובאתאם לתחרות של מילות המפתח ותחום של העסק.

לגוגל יש למעלה ממאה דירוג גורמים שעוצבו להתאמן ציון איכות זה.

הנה זה בא: כדי להבין את מה שאתה צריך לעשות כדי לקבל מספר אחד ב- Google, באמת צריך להבין שני דברים שונים.

ראשית, עליך להבין מה הגורם Google משתמשת כדי לקבוע איזה דף צריך לדרג שם. אז אתה צריך להבין את הסיבה מאחורי מדוע הדף הוא הדירוג שם עכשיו הוא הדירוג כי גבוה. אז זה באמת מסתכם להבנת Google והבנת המתחרים שלך.

הבנת דירוג גוגל בכדי להגיע למקום ראשון בגוגל
אני לא מתכוון לטעון כי אני יודע כל פרט קטן על אלגוריתם הדירוג של גוגל. אני בהחלט לא. אף אחד אחר שאינו עובד מאוד גבוה בצוות הנדסת אלגוריתם של גוגל. הם היחידים שיודעים כל גורם. חוץ מזה, גורמי הדירוג להשתנות עם זמן בכל מקרה. שיטות שפועלות כיום לא יכול לעבוד כמו גם מחר. אתה בוודאי כבר למדת את זה בדרך הקשה.

לקבל מדורגת מספר אחת על googleWhat אני יכול להגיד לך הוא שאני מבין הגורמים החשובים ביותר עבור מקבל דף דירוג גבוה עכשיו. יש קומץ של גורמים קריטיים ואז ישנם אלה רבים אחרים פחות קריטיים. אשתף כמה מן הגורמים הקריטיים יותר. למדתי הגורמים הללו לאחר שלמדו את העבודות האקדמיות שפרסמו בכירי גוגל ודרך שנים של ניסוי, שגיאה וניסיון.

לפני שאתה להביא בחשבון את גורמי הפרט כי אתה יכול לשנות את אתר האינטרנט שלך, לעצור לרגע ולחשוב על מה שגוגל מנסה לעשות לפי דירוג בתוצאות חיפוש האופן שבו הם עושים. הם מנסים להראות המחפשים בדיוק מה שהוא או היא מחפשת. הם מנסים להראות המחפשים את הדפים הרלוונטיים ביותר גוגל יכולה למצוא. במידת האפשר, Google גם רוצה להראות המחפש את הדפים הפופולריים ביותר בנושאים אלה. וגם, הם רוצים אותם הדפים להיות לפחות באופן סביר באיכות גבוהה. כל הניתוח שגוגל מבצעת נעשתה המאמץ שלהם כדי לקבוע רלוונטי, פופולריות (סמכות) ואיכות.

אם ברצונך שהדף שלך יגיע למקום ראשון בגוגל, אז אתה רוצה לשכנע Google שהדף שלך הוא רלוונטי מאוד עבור ביטוי חיפוש, הדף שלך & אתר האינטרנט שלך הוא פופולריים הדף שלך הוא באיכות גבוהה.

יותר רלוונטי = דירוג גבוה

יותר פופולרי = דירוג גבוה

שמירה על איכות גבוהה בדרך כלל = דירוג גבוה

גוגל טוענת לקחת יותר מ -200 גורמים בחשבון כאשר קובעים את הדירוג שלהם. זה עשוי להיות טוב מאוד נכון. עם זאת, אנו יודעים מניסיון כי דברים מסוימים חשובים יותר מאחרים. יש קומץ של דברים שאתה באמת יכול להתמקד שיגרום הבדלים עצומים על האופן שבו הדף שלך מדורג. הגורמים האחרים הם פחות חשובים בתכנית הגדולה של דברים.

אנחנו יכולים לבדוק את האתר שלך ואומר לך בדיוק מה שאתה צריך לעשות כדי לקבל יותר תנועה מ- Google.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *