פרסום באינסטגרם
רשת אינסטגרם נחשבת כיום לרשת החברתית השלישית בגודלה מבחינת כמות המשתמשים. רשת שיתוף התמונות (ולאחרונה גם סרטונים) נרכשה על ידי חברת Facebook ביותר ממיליארד דולר והפכה במהרה לפופולרית בקרב קהל רב של צעירים, חובבי אומנות, אנשים המתעניינים בתיירות, בתזונה ועוד.
אפשרות הפרסום באינסטגרם נפתחה בשנה שעברה ומתבצעת דרך מערכת הפרסום של Facebook. למי מתאים הפרסום וכיצד הופכים את הפרסום ברשת אינסטגרם למוצלח?


לאילו עסקים מתאים פרסום באינסטגרם?
באופן כללי, כל פלטפורמה בה קהל היעד הפוטנציאלי של בעל העסק גולש, נחשבת לפלטפורמה מתאימה וכדאית לפרסום. ברשת אינסטגרם משתמשים בעיקר קהל צעיר יחסית 16-30 המתעניין בתחומים: אופנה, אוכל, אמנות, תיירות ותחומים בהם נהוג להציג את העבודות בקרב האוכלוסייה.
אפשרות הפרסום באינסטגרם מבחינת פילוח קהלי היעד דומה במיוחד לאפשרויות הפרסום ברשת Facebook. באמצעות הפרופילים של המשתמשים ובאמצעות “המעקב” של כל משתמש אחר העמודים השונים, Facebook יודעת להציג את הפרסומים בפני קהל לקוחות רלוונטי.
אילו תכנים ניתן להציג באמצעות פרסום באינסטגרם?
עד לפני שנה, רשת Instagram אפשרה למשתמשים לעלות תמונות בלבד ולערוך אותן באמצעות פילטרים שונים המובנים באינסטגרם. כיום, ניתן לעלות ברשת אינסטגרם גם סרטונים וכך גם בתהליך הפרסום.